Job 8 van 15


Report this listing

Solliciteren



Administratief gebouwenbeheerder


Functie

Heb jij een passie voor vastgoedbeheer? Voel jij je thuis in een dynamische werkomgeving waar geen enkele dag hetzelfde is? Ben je communicatief sterk en administratief onderlegd? Dan hebben we misschien wel de perfecte uitdaging voor jou! Onze klant is ontstaan uit passie voor gebouwenbeheer, een vak dat ons van thuis uit met de paplepel is ingegeven. Als groeiend vastgoedbeheerkantoor beheren ze een divers portfolio van ongeveer 260 eigendommen, variërend van appartementsgebouwen tot een vijftal KMO-parken. Hun klantenbestand concentreert zich vooral in de regio groot Turnhout, tot aan de Nederlandse grens, met uitsprongen naar Antwerpen. Met een toegewijd team van acht, staat onze klant voor een persoonlijke en professionele aanpak. Jouw rol: Als administratief gebouwenbeheerder ben je verantwoordelijk voor de volledige opvolging van A tot Z voor jouw beheerportefeuille:
  • Administratief, financieel en technisch beheer van toegewezen gebouwen.
  • Organiseren en leiden van algemene vergaderingen.
  • Onderhouden van contacten met klanten, eigenaars en aannemers.
  • Begeleiden van voorlopige opleveringen en in orde brengen van nieuwe gebouwen.


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een onderneming dat al een generatie lang gebouwen beheerd in de regio van Beerse en Turnhout. Met hun familiale kader is werken hier zeer aangenaam. Advies en service verlenen is hun sterkte.

Jouw profiel

Jouw profiel:
  • Je hebt ervaring als syndicus of een sterke interesse in vastgoed en staat open voor een grondige interne opleiding.
  • Communicatief vaardig en goed georganiseerd.
  • Gevoel voor detail zonder het grotere geheel uit het oog te verliezen.
  • Zelfstandig, maar ook in staat om in teamverband te werken.
  • De onderhoudswerkzaamheden, renovatie, sanering, bouw of inrichting van het vastgoedpatrimonium vaststellen en plannen
  • De technische, juridische en financiële haalbaarheid van een project evalueren en bestuderen
  • Vastgoed beheren: Bedrijfsgebouwen
  • De voorbereiding van de werkzaamheden aansturen
    De bedrijven, aannemers, ... selecteren
  • Vastgoed beheren: Sociale woningen, woningen met lage huur
  • Budgetten opvolgen
    De boekhoudkundige, juridische, fiscale, ... documenten invullen
  • Verzekeringsovereenkomsten (actualiseren, verbintenis en opdracht tot betaling, ...) en schadegevallen (verklaring, berekening, terugbetaling, ...) opvolgen en beheren
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden
  • De strategie voor het beheer van het woningbestand bepalen en aanwenden (huur, kosten, huurovereenkomsten, onderhoud, bewoners, ...)
  • De werken tot de oplevering opvolgen en controleren
  • Vastgoed beheren: Residentieel vastgoed
  • Verhuren van het vastgoed volgens de rechten en plichten van eigenaars en huurders (huurovereenkomsten, geschillen, ...)
  • Acties voor personeelsbeheer bepalen en opstarten
  • Algemene vergaderingen van mede-eigenaars organiseren
    Beslissingen en uitvoering van het reglement van mede-eigendom opvolgen
  • Instaan voor het financieel beheer in rentmeesterschap
  • Instaan voor het financieel beheer in mede-eigendom
  • Vastgoed beheren: Gronden
  • Vastgoed beheren: Vakantie- en vrijetijdswoningen
  • Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom
  • Vastgoed beheren: Gebouwen in mede-eigendom met moeilijkheden
  • Onderhoudscontracten van het vastgoedpatrimonium beheren en opvolgen
  • Advies verlenen over de waarde van vastgoed
    De aankoop, overdracht of verhuur uitvoeren (bod, compromis voor aankoop of verkoop, koopbelofte, ...)
  • Relaties met een partnernetwerk, lokale overheden, instanties die huurders of eigenaars vertegenwoordigen, ... opbouwen en onderhouden
  • Maatregelen nemen ten gevolge van klachten of problemen (geschillen, inningen, ...)
  • De eigen deskundigheid ontwikkelen

Aanbod

Wat bieden we?
  • Een voltijdse functie gericht op het beheer van circa 40 gebouwen
  • Uitgebreide interne opleidingen
  • Een jong en dynamisch team dat geregeld tijd maakt voor teambuilding en informele bijeenkomsten.
  • Een moderne en flexibele werkplek met de mogelijkheid tot af en toe thuiswerken.
  • Een competitief salarispakket inclusief maaltijdcheques, groepsverzekering, auto met tankkaart
Lijkt deze positie jou de perfecte volgende stap in je carrière en voel je je aangetrokken tot de hechte, familiale sfeer van ons kantoor? Ben je veelzijdig, oplossingsgericht en klaar om uitdagingen aan te gaan? We ontmoeten je graag!

Solliciteren

CHRISTY GEEVELS
003214701800

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht